Nu pensionerar vi den här

Jaa... här har det ju varit mer dött än i en gammal kungagrav. Nu är jag tillbaka, på sätt och vis. Jag har bestämt mig för att låta den här bloggen vila, och starta om med en sprillans ny. Det känns liksom fräscht och trevligt!
Än så länge så har jag inte skapat någon ny, men när jag har det är ni de första som får veta ;) och jag hoppas såklart att ni vill följa med dit!

I övrigt så har hösten och vintern varit turbulent, minst sagt. Det har varit rätt fattigt med energi och inspiration, men det vänder alltid tillslut och nu väntar äventyren bakom nästa hörn. Om tre veckor säger jag hejsvejs till Sverige och åker till sol och ändlösa stränder, nya spännande upplevelser, vacker regnskog, farliga djur, surfing och fruktfrukost varje dag. Australien, that´s the plan.
Och det kommer att bli grymt bra!

Så, vi ses på andra sidan!
Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0