Äntligen har jag en cykel igen

Yes, äntligen!
I helgen köpte jag mig en cykel, och jag är så glad :D

Jag hittade en riktigt fin, sprillans ny cykel på annons som jag hade turen att få köpa, dessutom lite billigare än annonspriset. För 2500:- fick jag en helt oanvänd snygging, en svart King. Jag är väldigt glad och nöjd över mitt inköp, och tänker använda den flitigt. Vi ska cykla runt hela stan i sommar jag och kungen min.

Idag kom den väl till pass. Jag cyklade en tur till plantskolan för att leta efter en lämplig växt till spaljén på balkongen. Jag fick tips om att Vindruvor kunde vara ett lämpligt val, precis som jag själv tänkt. Så jag cyklade glatt hem med en Zilga i cykelkorgen. På lappen står det "Blå söta medelstora druvor i augusti". Ja tack!


Kommentarer
Postat av: Pim

Haha, jag läste Nyckel istället för Cykel :P Lycka till med cyklandet!

2010-05-26 @ 07:20:18
URL: http://pimilule.blogg.se/
Postat av: Frida

sv: Tack :D



Vilken fin cykel, verkligen en pärla. Syns på fredag. Kram

2010-06-02 @ 19:25:52
URL: http://fwin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0