Härlig värme idag, uppladdning för midsommar

Idag kom sommarvärmen med besked! Det blev en svettig cykeltur genom stan när jag åkte på produktleverans. Jag hoppas att värmen håller i sig, framförallt så att havsvattnet får en chans att värmas upp. Nu kan det inte vara mer än 15 grader och jag är inte den som badar frivilligt i en sådan ruggig temperatur...
Det är bara att hoppas att ingen slänger i mig på midsommar. Risken finns.

Ikväll blir det uppladdning inför den stora dagen imorgon. Midsommar är helt klart en av de bästa dagarna på året tycker jag. Kanske är det för att jag får umgås med så många härliga människor på en gång, äta så god mat, spela roliga spel och att alltsammans äger rum ute i den vackraste havsmiljö. Trevligt ska det bli!
Nu ska jag gå och tvätta lite kläder och lägga på en skön ansiktsmask...

Bilder från dagen



En halloumisallad i solen gör var människa glad :D




Vackra blommor också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0