Spännande dag på jobbet

Idag klev jag upp halv 8, pigg och alert. Tänk vad konstigt det kan bli ibland :D
Ni kanske tänker att det är vardagsmat, men jag brukar verkligen inte vara pigg vid den tiden. Kanske är det för att jag har flera spännande saker att göra idag.

Lite senare ska jag ta cykeln ner till stan och låna ut den första Sommarboxen. Det ska även delas ut lite kataloger, så det blir en slags marknadsföringsrunda. Senare i eftermiddag har jag en jobbpresentation. Hur spännande som helst!

Så full som almanackan är nu har den inte varit på länge, så det kommer att hända grejor i sommar. Det känns härligt. Det gäller bara att skriva ner allt och inte förlita mig på USB-minnet i huvudet. Det misstaget gör jag inte igen... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0