Skön sommardag med trubadurmys på kvällen

Sommar... Smaka på det ordet.
Visst smakar det gott! Nästan lika gott som rabarberkräm faktiskt :D

Jag har haft en härlig dag med ett mycket bra innehåll. Jag ägnade större delen av dagen åt att varva mellan jobb och att sitta på balkongen i solen. Framåt kvällen så tog jag cykeln och for neråt stan. Jag cyklade runt en sväng och njöt av det vackra vädret. Sedan besökte jag min goa syster som gjorde mig sällskap till stan. Vi slog oss ner på en bänk och satt där och lyssnade på en fin trubadur.

Nu börjar det bli dags för sängen, och jag hoppas att morgondagen blir lika bra. Den har alla förutsättningar, kanske till och med ännu bättre :) God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0