Regnig kväll, perfekt för pyssel

Det faller regn över staden ikväll...
Fast det gör inte mig så mycket, jag har inget emot en mysig hemmakväll. Då kan man få lite nyttiga saker uträttade, som till exempel att städa i garderoberna. Biståndsgruppen får snart lite tillskott av kläder, och fina exemplar får dom.

Resten av kvällen ska förmodligen ägnas åt Photoshop-pyssel och ett försök att börja sy om två par byxor till shorts. Jag är verkligen ingen expert på området, men så svårt kan det väl inte vara? Dessutom är de trasiga så det är bara att slänga dem om jag misslyckas med förvandlingen :D

I övrigt har jag en oerhört trevlig vecka att se fram emot. Den blir full av roligt jobb och träffar med kompisar. Imorgon blir det grillkväll med arbetskamrater, så jag hoppas såklart att vädret blir bättre till dess! Nu är det dags att sy lite grann!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0