Minigolf x 2, dubbelseger för mästaren

De senaste dagarna har varit mycket trevliga, med roliga aktiviteter i utomhus. Två gånger har jag ägt på Minigolfbanan i en park här i stan. Jag tog  hem segern båda gångerna, även om jag mötte ganska så hårt motstånd :) Eftersom jag, faktiskt, är en ganska dålig förlorare när det gäller spel (jag kan gå och gräma mig hemskt länge efteråt) så var det nog bäst för alla att jag vann :D

Nu är det dags för en ny vecka, och jag väntar med spänning på midsommarhelgen. Förhoppningsvis slipper vi regn, som omväxling, och får en trevlig afton i partytält ute vid havet. Jag undrar just om jag ska planera några roliga lekar till kalaset, som till exempel en femkamp. Eller åtminstone en rafflande kubbturnering. Det blir ju en så mycket roligare tillställning med lite aktiviteter.

Vad ska ni göra på midsommar?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0