Gravid? Nej då, det är bara studenttider

Nu börjar magen återfå sin normala form. Igår vågade jag nästan inte röra mig ute på stan, för risken var stor att någon bekant skulle springa fram och ropa "nej men grattis, när kommer barnet?".

Orsaken: En på tok för smarrig studentbuffé!

Jag är en sådan person som verkligen inte kan behärska mig när så många godsaker samlas på ett bord. Jag äter tills jag (som Frida så fint sa det) måste dra mig fram längs marken för att komma någonstans. Hemska saker...
Jag åt dock mest av det nyttiga, alltid ett litet plus. De serverade en supergod laxpaj med god sallad, ett gott hembakt bröd och en massa exotiska frukter.
Tack och lov för att sådana tillställningar är max en gång om året, annars skulle ni antagligen se mig stå på vågen i något av de där trevliga teveprogrammen... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0